onsdag 16 maj 2012

Liten operation och finaste doppresenterna

Hej!
Blev inget bloggande igår då jag fick åka till doktorn och göra en operation.
Ja alltså ingen stor operation men såret efter kejsarsnittet hade börjat bli inflamerat i ena hörnan och jag gick till vårdcentralen och då hittade läkaren en bit stygn som satt kvar som inte hade löst upp sig.
Hela tre cm satt kvar inne i magen.
Passade då även på att ta bort två födelsemärken på ryggen och fick fyra nya stygn istället :-D
Gjorde inte alls ont faktiskt.
Fick en bedövningsspruta så jag inte kände något när han skar.
Lilla Vincent blev såklart hungrig mitt i alltihopa och började skrika men som tur var så hade jag termosen med varmt vatten redo och lite ersättning med mig.
Lutade flaskan mot täcket(jaaaa ibland får man hitta nödlösningar) så han kunde äta själv och så kunde doktorn fortsätta skära och som han uttryckte det....få lite arbetsro :-D
Svider lite idag men ingen större deal.

Ja nu är ju dopdatum bestämt och en del har frågat vad vår lilla Vincent vill ha i doppresent och han viskade i mammas öra att han kan tänka sig massor av fina saker. Bland annat allt detta :


MyFirst 3D Exclusive Svart, 229 kr jollyroom.se
























Jabadabado pop bil lime 99 kr, jollyroom.se


Kids concept sparbössa star svart 199 kr, jollyroom.se


Brio lära gå vagn i svart 269 kr på lekoutlet.se

kids concept krok svart 59 kr jollyroom.se


kids concept postlåda 199 kr från carlssoninterior.se


barnstol star 299 kr carlssoninterior.se

boklist star kids concept 279 kr jollyroom.se

Dessa fina vimplarna kommer jag att själv ge honom i doppresent
från  http://beaswebshop.blogspot.se/




Micki kudde orm 99 kr jollyroom.se
mätsticka 249 kr kids concept på jollyroom.se


Tycker han har mycket bra smak måste jag säga ;-)
Ha en bra eftermiddag!
Kram
Maria

2 kommentarer:

  1. hoppas operationen gick bra och att läker fint nu efter :) håller med om Vincent smak den är bra har han väl fått av sin mamma ;) kram

    SvaraRadera
  2. Sådan mamma, sådant barn, då blir det bra smak ;) kram mamma/mormor

    SvaraRadera