onsdag 23 maj 2012

Mollydröm till samlingen

Hallå!
Idag har jag gjort tårtbottnar och frusit in till dopet och så testade jag att göra en miniconverse sko i sugarpaste och resultatet....hmmm ja.....det vill jag inte ens visa för det blev verkligen uselt :-D
Ska testa en gång till efter mallen jag skrev ut men blir den samma så struntar jag i det och gör lite enklare dekorationer till tårtorna för det kändes som lite överkurs för mig.

Har ju gjort ett par Traderafynd den senaste månaden och ett av dem är en klänning från Odd Molly som heter Angelina.
En drömklänning som jag länge velat ha och äntligen blev den min!
Jag har den i färgen green stl 1 men den finns i fler färger :-)
Tror dock att den kommer att bli för stor när jag gått ner de sista 5 kilona särskilt vid bysten men det kanske går att fixa.
Den orange/turkosa är också riktigt läcker.



























Har varit och ätit med mina kollegor ikväll och nu är jag färdig för sängen :-)
Hoppas ni har haft en varm och skön dag.
Kram!!



3 kommentarer:

  1. Underbar klänning verkligen.
    kramar!

    SvaraRadera
  2. Klänningen är verkligen jättefin på dig. Hoppas ni haft en mysig kväll. Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Ja det var en mysig kväll och jag fick mycket beröm för klänningen :-D
    kram!

    SvaraRadera