tisdag 19 juni 2012

Skodrömmar och dagens Molly




Halloj!
Ytterligare en natt med 5 timmars sömn i sträck :-)
Underbart och nu börjar det nog vända så smått som alla säger när de är runt 3 månader.

Sitter och drömmer om vackra, snygga skor. Det första jag ska göra när foten har läkt efter operationen är att införskaffa de snyggaste, pampigaste och högsta klackar man kan tänka sig! (ok lite överdrivet men ett par snygga skor iallfall) :-D
Som jag längtar att få slippa gå runt i ballerina alltid(som knappt funkar det heller längre)
Har hittat några riktiga godingar som gärna hade fått flytta in hos mig.

Skor - Fornarina: PEFMD8000WOAD | Yttersidan av skon
Fornarina 1449 kr
Skor - Replay: Coraline | Yttersidan av skon
Replay 1199 kr
Skor - Miss Sixty: Olyvia | Yttersidan av skon
Miss Sixty 1399 kr
Skor - Menbur: Mifune | Yttersidan av skon
Menbur 999 kr
Skor - Blackstone: Maja | Yttersidan av skon
Blackstone 999 kr
Skor - U.S Polo Assn: Bridget | Yttersidan av skon
U.S Polo Assn 629 kr REA

Skor - Boomerang: Blair Norröra | Yttersidan av skon
Ja ja...ett par ballerina också då :-D Boomerang 999 kr

Dagens outfit: Odd Molly Pointers long cardigan, byxor från Kappahl, linne Hm, skor från Vagabond och halsband från Icon design living.
Har snart nått mitt slutmål med vikten. 4 kg kvar av 18 och det har gått tre månader den 22:a sedan min lilla prins kom till världen. Har fuskat lite med Herbalife nu då jag knappt kan träna pga fothelvetet :-/ 






Många kramar på er och ha en fin kväll!

 

4 kommentarer:

  1. Såklart du ska ha ett par fina skor då!
    Ett par sånadär som jag kallar onödiga skor som är så fina och höga att man bara kan ha dem på middag där man inte alls behöver traska runt i dem. =)
    Det borde varje kvinna ha ett par!

    SvaraRadera
  2. Så snygg du är (som vanligt) de färgerna passar dig så bra.

    SvaraRadera
  3. skönt att han sover fem timmar i sträck :) fortsätt kämpa på med dom sista kilona :) kram

    SvaraRadera