måndag 23 juli 2012

Är detta normalt??

Godmorgon(eller ja snart godmiddag)
Har en 4 månaders kille som absolut inte vill vara själv längre. Inte ens en minut! Är detta normalt??Är helt slut och jag hoppas verkligen det går över snart.
Maken har dessutom mycket jobb denna veckan med att filma och tedigera tandemhopp så det blir inte mycket avlastning där.
Nu sover iallafall lillkillen 6 timmar i sträck på natten så det är iallafall jätteskönt.
Nu vilar han en stund så då passade jag på att slänga mig i solstolen.
Såååå skönt!
Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Jag känner så väl igen det där. Min son var likadan. Jag fick gå och bära på honom konstant och han är fortfarande rätt klängig på sin mamma. Babysitter och babygym var liksom inte att tänka på, där var han nöjd typ 5 minuter och sen skulle man ta upp honom igen. Har du nån bärsele eller sjal som du kan ha honom i? Det är ju bra för att få avlastning på rygg och armar om du måste gå och kånka på honom

    En sak kan jag lova i a f...det går över :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. helt normalt kära Maria trösta dig med att det går över
    vill du så är du välkommen upp till oss så ska jag ta lilleman
    så kan du gå på stranden o njuta
    kram svärmor

    SvaraRadera
  3. Det kommer sånadär "ångestperioder" när barn inte vill skiljas från mamma/hemmet/ kända saker osv.
    Minns inte om 5 mån är en sån men jag vet att 9 mån är det.
    Och att det infaller en vid 1 år; just när många barn börjar dagis och det är ju lite sådär.

    Det går över och jippi med 6 timmars sömn.

    SvaraRadera