söndag 8 juli 2012

Bilder från trädgårdsdopet!

Hej!
Är så himla nöjd med gårdagens dop och det blev precis som vi ville ha det.
Ja ja lite missar här o var blev det ju som tex den ena psalmen som vi spelade upp stämde inte riktigt med texten i häftet jag skrev ut och där var hål i dopfunden så vattnet sipprade sakta ur den men det var inte mer än vi själva som såg det som tur var :-D
Maten som mamma o pappa fixade blev jättegod. Kyckling/korv och baconsallad med tzatziki och brorsan hade bakat surdegsbaguetter. Tårtorna jag gjorde blev också bra och mycket goda. Blev tre stycken med mjölkchokladganache, hallonmousse och smörkräm på vaniljbottnar.

Trots regnet så var det ju varmt och skönt och efter någon timme så slutade det regna :-)

Här kommer några bilder:





Fyra generationer




Lilla Melker(en kompis son)

En av doppresenterna

Min första doptårta

Nu ska jag förbereda mig inför morgondagens operation med att packa och duscha i värsta äckliga tvålen och shampot(så att man knappt kan borsta ut håret efteråt)

Vi hörs imorgon:-)
Kram
 

5 kommentarer:

  1. Det ser verkligen fint ut. Lycka till i morgon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin dag ni hade.....härliga tårtor.
    Hoppas allt går bra med operationen.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Verkligen ett mysig och lyckat barndop. Det kommer att gå bra i morgon Maria. Stor kram mamma

    SvaraRadera
  4. Vilket fint dop och vilka fina tårtor!
    Önskar dig lycka till och hoppas att du blir väl omhändertagen.
    Kram!

    SvaraRadera