fredag 6 juli 2012

Snygga naglar och värsta hålet!

Hallå!
Oj vad det går undan här hemma. Förberedelserna är i full gång inför morgondagens dop härhemma och just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.
Höll på med tårtorna i köket när jag plötsligt hör ett krftigt RITCHHHHH.....
Kollar ner och ser att jag fastnat med min nya fina spetsblus i skärbrädan som sticer ut!
Känns inte som om den går att laga eller vad tror ni?
Ja ja jag får glädja mig åt mina nya fina naglar som min vän Sarah fixade till mig igår.
Gillar inte när det franska blir för vitt så jag tog en mellanvit och tyckte det blev jättesnyggt.
Vad tycker ni är snyggast om man ska bygga naglar? Helt naturell påbygnad, riktig fransk eller "halvfransk" som mina?




Tältet och dekorationerna har kommit upp
Nu ska jag öva lite på min keyboard.
Har inte bestämt om jag ska spela en av psalmerna själv imorgon eller inte.
Bara tanken gör mig skitnervös ju haha.

Kram på er!

 

1 kommentar:

  1. Ååh..lille prinsen skall döpas! Vad roligt men förstår anspänningen, spela själv kan ju vara pirrigt!
    Så synd på nya, fina blusen! Det nya livet o morgondagen i antågande sätter nog lite sprätt på nerverna bara.
    Det här med nagelfix är inte denna tantens starka sida. Har aldrig gjort sådant, urdålig på all form av smink/makeup! Köpte min första foundation innan vi skulle åka på makens enda dotters bröllop!! Fick skämmas rejält i butiken o det satt lååångt inne att våga fråga, fniss..
    Stort lycka till med dopet o alla förberedelser!

    SvaraRadera