söndag 26 augusti 2012

Gårdagens svarta Odd Molly

Godmorgon!
Är fortfarande mätt efter all mat igår så idag blir det bara två shakes och så något gott att äta ikväll istället.
Igår hade jag för ovanlighetens skull en svart klänning på mig, nämligen fina Odd Molly Lulu dress. Jag bär ju sällan svart men borde kanske ändra på det? Tycker inte jag passar i svart och gillar mer färg på mig men jag har kanske fel? Borde jag ha mer svart?






Maken är ute och cyklar sin 8 mil och jag tror jag ska bege mig på en shoppingtur. Det var ett tag sedan jag köpte något fint till garderoben :-)
Kram
 

4 kommentarer:

  1. Du är superfin i den kläningen, fast du klär i allt ;-)) kram mamma

    SvaraRadera
  2. Du är makalöst snygg i den. Klart du kan ha svart, toppen till ditt mörka hår :-) Lulu är en av mina absoluta drömklänninagr, sååå fin :-)

    Ha en trevlig shopping-tur

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. kära lilla svärdotter du är vacker i allt om det är svart eller vitt spelar ingen roll
    kram svärmor

    SvaraRadera
  4. Ahh tack då behöver jag inte vara rädd för svart hehe.
    Kram

    SvaraRadera