onsdag 1 augusti 2012

Godmorgon världen.....

.....nu är det en ny dag tjohooo!
Underbart när man kommer in till en liten solstråle på morgonen :-)
Han är så duktig som sover i eget rum redan och nu sover han hela natten så det är toppenskönt.
Dock har vi fortfarande en säng inne hos honom så att en av oss kan lägga sig där om vi känner för det.

Idag ska jag eventuellt beställa en ny rigg("ryggsäcken" där fallskärmen ligger i ) från USA men jag måste tänka igenom det noga då det är ganska mycket pengar det handlar om när skärmar och räddningsutlösare också ska inhandlas.
Och så är det ju det här med färgerna.
Man designar ju själv riggen och man kan hålla på i evigheter med färgprogrammet.
Tror aldrig jag kan bestämma mig haha.





















Nu ska jag slänga i mig en shake, fixa prinsen, packa bilen och köra mot klubben och ev göra två hopp idag.
Massor av kramar och ha en fortsatt skön semester ni som fortfarande har lite dagar kvar :-)
Kram
 
 

2 kommentarer:

  1. Egen säng/eget rum är grejen i min erfarenhet.
    Härlig liten solstråle!

    SvaraRadera
  2. Ja och för äktenskapet 10 ggr bättre känner vi och vi sover mycket bättre själva också :-)

    SvaraRadera