torsdag 9 augusti 2012

Min start på dagen

Godmorgon!
Klockan är 10 och jag har inte hamnat vid frukostbordet förrän nu.
Jag hade alltid rostad lök på mina mackor förr och nu fick jag en sådandär flashback och rotade i skafferiet. Rostad lök tjohoooo!
(vet i sjutton hur länge den stått där men vill nog inte vete heller) :-D
Imorgon ska jag testa supermusli som jag fick på gymmet.

Vilken rysare med handbollen igårkväll!
Sjukt roligt att Sverige kom till semifinal :-)
Såg ni matchen??

Nu ska jag ta en promenad med en vän.
Är sugen på att fotografera lite idag så systemaren får hänga med och så lägger jag upp lite bilder ikväll.
Kram!

2 kommentarer:

  1. Läser Vincent innehållsförteckningen?! Din frukost ser verkligen inbjudande och god ut. Ha en skön och mysig dag. :-) kram mamma/mormor

    SvaraRadera