måndag 13 augusti 2012

Tips på tilltugg och första gröten nere

Hej!
Ja då var OS slut och jag som gillar en del sport kommer sakna det.
Vi hade fullt ös härhemma igår när det var handbollsfinal med 8 tjoande vuxna och 4 uppskruvade ungar, min inkluderad :-D
Hade dukat fram lite tilltugg som bestod av ostgratinerade nachos med salsadip, gurka och morotstavar med olika dippor, parmaskinka runt grissinis och ölkorv.
Dessa brukar vi köra hårt med och jag behöver lite nya tips på tilltugg som kan vara gott att ha framför tv:n och dylikt. Vad gillar ni för tilltugg?




Vincent testade lite gröt och det tyckte han var ganska mumsigt.
Köpte Nestlés gröt som är från 4 månader men den finns även till 5, 6, 8, 12 och 15 månaders.




Nu ska jag vila en liten stund och ikväll så lägger jag ev upp lite bilder från en höstprovning av kläder
 :-)
Kram
 

2 kommentarer:

  1. Jag gillar crustader med bacon o svampröra.

    SvaraRadera
  2. Vad söta ni är stor kram från farmor

    SvaraRadera