lördag 11 augusti 2012

Underbar dag i Malmö

Godkväll finingar!
Har varit en kanonbra dag dag och vi har varit i Malmö nästan hela tiden och kollat på fälttävlan, segling och halvmaran. Strålande sol, italiensk glass och annat gott nere i Västra hamnen.
Prinsen har skött sig galant idag som tur är för det har varit kaos hemma i två dagar nu.
Han börjar visa humör och skriker jäklar i havet om man inte ständigt är ute och gör något eller uppe och går och vill helst bli buren hela tiden. Nu har han dessutom börjat äta en till två gånger på natten igen(han är väl i en tillväxtperiod nu kan jag tänka mig)
Bärselen och bröstpumpen är mina bästa vänner just nu kan jag säga.
Maken har hjälpt till framåt morgonkvisten vid femtiden att ge mat då han ändå ska upp till jobbet och det är superskönt att få den hjälpen och det resulterar till en väldigt mycket gladare och piggare mamma som orkar både det ena och det andra på dagarna :-)

Här kommer lite bilder från dagen.













Trevlig lördagkväll!
Kram
 

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Han är ju bedårande söt lillprinsen och sååå cool i solbrillorna :)

    Mina småttingar gillade inte att sitta i bärsele och sonen var ett sånt där "bär-barn" så attans vad slut man blev i armar och rygg av att bära på honom jämt. Tur du har ändå att han gillar selen så du får lite avlastning :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Ja det är inte förrän nu han har börjat gilla den.
    Tyvärr blir det ganska tungt efter ett tag och jobbigt för axlarna :-/
    Trevlig kväll Vivvi!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ser ut att ha varit en mysig dag, och Vincent är bara så läcker, en riktig cool man. ;-) kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  4. Min sambo hjälpte också till med matningen här hemma.
    Min son åt ca 12 gånger per dygn i två månader så varför vara dum mot sig själv och tacka nej till att pappan ger mat och avlastar?!
    Är ju dessutom bara bra för relationen om du förstår vad jag menar ;-)
    Kram från Lina(som köpte din Bondelidkofta i våras)

    SvaraRadera