onsdag 26 september 2012

Bra sida med hårvårdsprodukter och hårstyling

Hallå!
Tänkte bara göra ett litet inlägg innan jag går och lägger mig.
Just nu håller jag på att tappa enormt mycket hår och börjar till och med få kala fläckar i pannan!
Därav har jag nästan alltid uppsatt hår nu för det ser helt enkelt för jäkligt ut att ha det nere.
Vågar inte använda vare sig platttång eller färga det för tillfället men när jag gör det så har jag ibland handlat produkter från Bellbox.se.
En mycket bra sida men massor av shampoon, balsam, färger/toning, stylingprodukter, hårvårdstips, plattänger och mycket mer. Man får 20 % rabatt på sitt första köp om man registrerar sig som ny medlem.
De brukar ha superbilliga kampanjer och jag klickade hem ett ekologiskt serum/hårolja från Matrix för 89 kr istället för 185 kr.
Lärde mig något väldigt bra från Bellbox angående inpackning idag, bla att man aldrig ska ta balsam före en inpackning pga jonerna stänger igen hårstråna. Däremot ska man alltid avsluta med balsam efter en inpackning så att det kapslar in ämnena från inpackningen ordentligt.
Håret suger också till sig i upp till 2 timmar så att skölja ur en inpackning efter ett par minuter är bara slöseri och blir typ som balsam bara.
Man kan ta en varm handduk och vira in håret och sätta sig och kolla på tv tex och sedan skölja ur det efter 1-2 timmar.
Så massor av bra tips.
In och kika  http://bellbox.se .



 Sov gott!Matrix Biolage Colorcaretherapie Delicate Care Oil Treatment 50ml

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar