torsdag 13 september 2012

En dagens i dörren och hjärtat i halsgropen

Hej på er!
Kom för en gångs skull ur träningskläderna idag och fick på mig något annat för en liten stund även om träningskläderna åkte på igen inom loppet av tre timmar för ett CX Works pass.
Har ni testat CX Works? Grymt bra för magen och rumpan. Finns massor av videos på Youtube som ni kan kolla in.
Nu blir det till att packa väskan inför helgens tripp till Kungsbacka och vidare mot Göteborg.
Har en hel lista med affärer som ska besökas och lite femkamp på Liseberg ska det också bli.
Hotellet vi ska bo på heter Odin och verkar vara ett schyst centralt hotell. Hoppas vädret håller sig någorlunda bra. Ni får hålla tummarna :-)


Packar för fullt

Har ni förresten blivit sådär otroligt rädda någon gång och flygit upp ur stolen så att ni nästan fått hjärtstopp?
Det hände iallafall mig idag när jag lekte lite med min prins på golvet i babygymmet.
Satte mig efter en stund i stolen bredvid och började skriva på datorn och lät honom leka lite själv.
Plötsligt kom jag på att det var väldigt tyst...som ljuv musik för öronen.....VINCENT!!....och jag flög upp ur stolen och såg att han låg på magen helt stilla och från mitt håll såg det ut som även huvudet var nere i den mjuka fällen och jag tänkte direkt att han inte kunde andas!
Men givetvis hade han ju bara somnat vilket aldrig brukar inträffa utan lite gnäll på dagen :-)
Snacka om hispig mamma!

Lev väl och så ska jag se om jag hinner uppdatera lite från Götet i morgon eller i helgen.

Ps Har ni sett att jag har en Chillnorway kappa till salu? Om inte så kolla mitt föregående inlägg :-)

Många kramar

 

5 kommentarer:

  1. Hotell Odin är jättebra, har bott där två gånger! Ha det bra! Och förstår att du fick hjärtat i halsgropen, samma har hänt mig! KRAM

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får det fint. Det finns en jättemysig liten butik som heter Balders Hage som säljer inredning som till exempel Ib laursen och greengate. Mitt tips :)

    SvaraRadera
  3. Ok då ska jag kolla upp var den ligger. Tack!

    SvaraRadera
  4. Om jag inte minns fel ingår det en kvällsbuffé på Odin.

    Sötnöt i fällen! Ja det visar ju att barn faktiskt vill sova på mage. =)

    SvaraRadera