onsdag 12 september 2012

Ska ni se Lawless?

Godkväll mina kära läsare!
Jag och maken är riktiga biofantaster och går på bio ganska ofta. Vi skulle sett andra Hamiltonfilmen i fredags men när vi kom till biografen så hade något gått sönder i maskineriet och man blev ju minst sagt sur när man fixat barnvakt o allt så vi får se den en annan gång.
Vi kommer även att se Lawless som har premiär på fredag. En verklighetsbaserad film som utspelar
sig 1931 i USA där de tre bröderna Bondurant livnär sig på att langa hembränt i trakterna.
Fräcka och orädda unga spritlangare som kommer att bli legendariska brottslingar.
Filmen har fått mycket bra kritik och varar i 1 tim och 55 min och jag tycker sjäv den verkar väldigt bra.

  
Läs mer om Lawless!
Sov gott allihopa!

Kram

 

3 kommentarer:

  1. Har läst din blogg ett bra tag men är jättedålig på att kommentera tyvärr. Satt nu i kväll och googlade på Chill norways mirabelle coat o så hamnar jag på din blogg genom en bild. Världen är liten. Skulle du får för dig att sälja din så har du en köpare ;) Tack för en bra blogg, jag fortsätter att kika in :)

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ska faktiskt gå på bio imorgon men det blir Palme vi ska se. Kul! andra gången vi är på bio tillsammans alla (maken, jag och storebror) sedan Axel föddes 2007. Förra gången valde maken nu var det min tur. Kan tänka mig att tonåringen efter filmen har massor att diskutera så det blir nog en fika i Lund efteråt. Mysigt!

    SvaraRadera
  3. SofieJ: Vad roligt! Du får gärna maila mig så jag har din mailadress då jag har gått med tanken att faktist sälja den :-)

    Anna: Åhh ja vad mysigt!

    Kram

    SvaraRadera