torsdag 25 oktober 2012

Det är med stor sorg i mitt hjärta........

....som jag sade hej då till fallskärmshoppningen i söndags då jag gjorde mitt sita hopp för säsongen och nu är det sex långa trista månader kvar tills jag är åter i planet. Väntar dock på min nya utrustning som håller på att tillverkas för fullt i USA och förhoppningsvis så kommer den lagom till julafton :-)
Här kommer lite foton som min duktiga make har tagit uppe i luften(och jag några på marken då jag inte får hoppa med kamera än)
Lev er in och njut ;-) Jag längtar iallafall sjukt mycket till sommaren redan när jag ser på bilderna.





Ballonghopp


Lund från ovan




Jag i högform :-)



En kollega gör ett tandemhopp


Ha en fin kväll. Nu ska jag kolla Mästerkockarna och Hela Sverige bakar på tv.
Kram
 

7 kommentarer:

  1. Det ser otroligt häftigt ut, skulle bra gärna vilja testa. Jag missade kockarna, men ska se det på play så fort bakningen är slut. Klem

    SvaraRadera
  2. Det är det galnaste, roligaste och knasigaste en människa kan utsätta sig för men har man väl gjort ett tandem så är man fast och vill lära sig hoppa själv :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, nu har vi en tråkig tid framför oss. Jag lovar, att tiden kommer att då fort.Vilka härliga bilder Daniel tagit! Man nästan svävar med där uppe :-) Hoppas op går bra, och att du blir smärtfri nu! KRAM <3

    SvaraRadera
  4. Häftigt! och du har säkert skrivit det innan men är det inte kallt? Eller är man så inne i det att man inte tänker på det?

    en nyfiken Anna

    SvaraRadera
  5. Jo nu är det kallt däruppe men man får ha underställ på sig och så har man en varm hjälm och overall. Det är ca 5 +grader om man åker upp till full höjd nu i oktober och ibland kan det vara ännu kallare vid denna tiden.
    Kram

    SvaraRadera