tisdag 30 oktober 2012

Hunky Dory Millard Blouse och nytt läppstift

Hejsan svejsan finingar!
Sitter och njuter av lukten från köket där jag har storkok med Tinas köttgryta.
Håller även på att städa o röja(jösses vad man går o plockar saker hela tiden efter de små!)och ja....några foton till bloggen var jag ju tvungen att ta också så det är många bollar i luften som vanligt men det älskar jag!
Har många intressen och har provat på massor i livet och jag vill inte sitta på hemmet när jag e gammal och ångra att jag inte testade på ditten eller gjorde datten när jag var ung och jag vill ha mycket att berätta och lära ut till mina barn och barnbarn(om man får några barnbarn)
Satt och räknade mina intressen i huvudet och kom fram till att det var ju ett par stycken.
Fallskärmshoppning, bakning, matlagning, träning, bloggen, mode, scrapbooking, göra kort, inredning, fotografering, dykning, resor(första vintern på länge som vi inte har en resa inbokad och det kliar en aning i bokningsfingret kan jag säga), spela keyboard mm.
Finns fortfarande en hel del jag ska prova på, bla kitesurfing som jag velat testa länge och så vill jag gå en smyckeskurs så jag kan göra egna smycken. Någon som vet ett ställe i Skåne där man kan anmäla sig till det?


Idag har jag på mig Millard Blouse från Hunky Dory, jeans från Gina Tricot, halsband Icon och skor från Cream.
Har även ett nytt frächt läppstift från MAC på mig som heter Angel tillsammans med MAC:s läppenna Subculture. Snyggt till blåa ögon och finns bla att köpa i Kicks webshop.

Ps Deltagarna till Mollyträffen är uppdaterad och finns här.
Ni som skrev kanske eller skulle kolla kalendern....hur har det gått? :-)
Är det fler som vill med så bara hojta till :-)











Ha en trevlig kväll allesammans!
Kram
 

6 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt! Finns den i deras webshop? Kommer inte in där.

    SvaraRadera
  2. Snygg blus och jätteläckert läppstift, på en snygg tjej ;-))
    Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Blir trött,bara av att läsa allt du gör på en gång :-) Och alltid lika vacker.

    SvaraRadera
  4. Haha jag vet inte var min energi kommer ifrån :-D

    SvaraRadera
  5. Vad fin dagens! Kanske kan hänga med på någon del av dagen beroende på lillebrors dagsform. Kan jag hålla det öppet?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh ja det hade varit jätteroligt! Maila mig när det närmar sig :-)
      Kram!

      Radera