måndag 15 oktober 2012

Sötaste höst/vinterkollektionen för barn - Lipfish

Halloj!
Gud vad trött jag blev efter dagens spinningpass.
Lillkillen vaknar fortfarande en gång på natten och vill äta och sedan har jag så svårt att somna om igen så dagarna känns som ett vakum ibland. Kommer aldrig att vänja mig vid lite sömn. Det är ju omänskligt.

Satt och kollade in mitt favoritmärke Lipfish när det gäller barnkläder och på deras höst/vinterkollektion.
Prinsen ska definitivt få en grön rentröja av mig i tidig julklapp för den tyckte jag var så himla söt och läcker:-)
Vist är deras kläder helt underbara!
 


 

 
 


 


Dessa två är inte från höst och vinterkollektionen men finns bla att köpa här.
 

 

Vincent med sin Lipfish



































Hoppas ni får en fin kväll.
Kram
 

2 kommentarer:

  1. Läcker tröja på en ännu läckrare liten goding;-))
    kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  2. Ja han är så söt i den :-)
    Kram

    SvaraRadera