fredag 9 november 2012

Utflykt på G idag

Halloj!
Det var dåligt med gissningar måste jag säga i mitt förra inlägg hehe.
Lastpallarna ska iallafall inte användas till ved ;-)

Har varit en bra natt och prinsen vaknade första gången kl 04.30 vilket resulterade i att jag flög upp ur sängen och trodde han hade somnat in för gott och det resulterade i en make som fick hjärtklappning och värsta migränen och låg och kräkte efteråt i toalettstolen. Ooooops sorry :-D Inget jobbande för honom idag stackaren.
Hur som helst så blev det en god frukost med min favvo müsli och favvo filmjölk och lite pysslande med blommor som jag fått. Finns det någon vackare blomma än rosen? Jag tror inte det :-)

Nu ska jag och lillprinsen hälsa på min farmor och gå på mysiga Vellingeblomman för lite julshopping.
En tradition sedan många år tillbaka.
Det är roligt att ha en så pass pigg och självgående farmor i livet som man kan hitta på saker med :-)

Ha en fin dag så återkommer jag med massor av bilder ikväll.
Kram
Maria




Godaste müslin ever för oss gottegrisar :-D



4 kommentarer:

  1. Ja Vellingeblomman måste man till innan jul annars blir det ingen jul inte.

    och vilken panik att få en sådan känsla usch ja

    SvaraRadera
  2. ABsolut, Vellingeblomman är tradition!! :) Läst i kapp lite nu och jag tror ni ska göra ett bord av pallarna. Klem och ses i morr´n

    SvaraRadera
  3. Anna, ja jag trodde hjärtat skulle stanna när jag kollade klokan hehe.
    Flippfloppan: Hihi kanske ;-)

    SvaraRadera
  4. Usch, förstår hur rädda ni måste blivit. Var med om samma sak typ när min dotter sov hela natten första gången. Man vaknar med ett ryck och blir livrädd...gaaah vad hemskt. Förstår att han fick migrän...

    Vad roligt att ha en så pigg farmor.

    Har faktiskt ingen aning vad ni ska ha pallarna till. Helt fantasilös är jag visst :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera