onsdag 26 december 2012

Fler bilder från julfirandet

Godkväll!
Känner mig höggravid trots att jag inte är ett dugg gravid utan bara äckligt mätt av all mat och allt godis man proppat i sig under dessa dagarna.
Nu är det Herbalife och stenhård träning som gäller fram till nyår så jag kommer i min klänning jag hittade på rean från Valerie och som jag spanat på länge. Bara lite orolig att den inte ska komma fram till dess men butiksinnehavaren trodde inte det skulle vara några problem.
Har ni varit på rean idag? Jag och familjen tog en sväng men köpte inget annat mer än en parfym till maken och ett par örhängen till mig för halva priset. Vi kom inte så tidigt för att undvika den värsta kaosen så det mesta i min storlek var slut(spanade på några Hunky Dory och Mollyplagg bla)

Nu ska jag och maken natta vår lilla prins och sedan ska vi spela Super Mario på Wii:et som han fick av mig i julklapp. Vi har ju PS3 också men jag saknade alla Mario spel och lite andra som inte finns till PS3:an men nu är det ju löst :-D lltså det är ju skitkul att spela tv spel! Tröttnar nog aldrig på det även om det går i perioder.

Här kommer lite fler bilder på julfirandet och några julklappar. Fick så himla mycket fint både till oss själva och till prinsen men har tyvärr inte hunnit fota allt.















Ha en fortsatt bra kväll.
Kram allihopa!

 

8 kommentarer:

  1. Fine billeder :-) og lækker Fonda dress (så lækker at have på).
    Hilsen Tina

    SvaraRadera
  2. Så härliga julbilder. Och Vincent är ju bara såå söt ;-)
    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  3. Massa fina bilder - och det ser så mysigt ut :-) Vincent är ju så söt så man blir alldeles salig! Och bilden med honom och katten är ju oslagbar.

    Jag är också TV-spels och Super Mario-nörd - himla skoj! Har dock inte spelat på några år, men blev riktigt sugen igen nu när du nämnde det!

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja kattbilden är helt underbar:-)
      Har man väl börjat så går det inte att sluta spela haha.
      Kram

      Radera