fredag 28 december 2012

Fredagsnöje och nyårsklänning

Halloj!
Jo det består av ett beroendeframkallande spel med power svampar, mynt och sköldpaddor :-D
Kommer ni ihåg?
Lillprinsen har sitt eget fredagsnöje och
storprins är ute och cyklar ett par mil.

Trodde min nyårsklänning skulle komma idag från Milk and Honey men icke:-/ Ringde i onsdags då jag bestälde den o frågade om den skulle komma fram till nyår och det
skulle den. Får ett meddelande att den blev skickad först idag grrrr. Och med dhl så lär den säkert inte komma fram till måndag eller vad tror ni?

Kram
Maria

2 kommentarer:

  1. Vad trist att de inte skickade den med en gång....hoppas du hinner få den...Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Ja annars får jag dra på mig den jag hade den jag hade förra året och då var jag gravid så den lär ju vara för stor nu :-/
    Kram

    SvaraRadera