tisdag 4 december 2012

Toppar hos Creative lounge och det bästa till granen

Hallå i snöyran!

Idag har Creative Lounge 30 % på alla sina toppar i deras webshop och julkalendern.
Där är mycket snyggt och mina favoriter är dessa:
Lilly of Sweden - Lilly Blouse (black)
Lilly of Sweden-Lilly blouse

Vintage by fé - Aloe Dress (black)
Vintage by fé-Aloe dress

Lilly of Sweden - Henrietta Top (Dust Rose)
Lilly of Sweden-Henrietta top

Plain Vanilla - Shadow Top  (mud)
Plain Vanilla-Shadow top

Malina - Stella Blouse (Butterfly)
Malina-Stella blouse


In och kolla i deras webshop. Massor av fint!

Idag har det blivit en innedag med julklappsinslagning och granpyntande.
Blir knäpp på att inte kunna röra mig fritt och gå var jag vill. Vill ju ut och promenera och träna som jag är van vid varje dag men vågar inte gå så långt med foten (typ ut till postlådan idag) Har testat trampa ner lite försiktigt på foten men det gör väldigt ont fortfarande så det där med att börja stå på crosstrainern nästa vecka som jag tänkt kan jag ju glömma.
Är iallafall sjukt nöjd över vår gran som jag och lillprinsen fixade idag och jag verkligen älskar den!
Jag vill njuta av den länge så därför kom den på plats redan idag men ni får bara en liten skymt av den för tillfället :-)
Bara det bästa i granen i år ;-)


Kramar
 

5 kommentarer:

  1. Jättefint. Jag ska alldeles strax klä min, inte en dag för tidigt!! Klem

    SvaraRadera
  2. Vilken bedårande bild den sista!!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Tack :-)
    Ja lilla Vincent tyckte det var väldigt intressant med lite nytt i huset :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Granen är väldigt fin, MEN det finaste sitter bredvid granen,Vincent den lille godingen ;-))
    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  5. Ja han är det finaste av allt :-)
    Kram

    SvaraRadera