fredag 1 februari 2013

Är i tidningen idag!

Hallå!
Idag var det lite extra roligt att stiga upp och läsa en kommentar på min blogg
- Vincent är på första sidan i tidningen och så var vi med inne i tidningen också och jag som inte ens sett det själv blev helt uppspelt och ville ha tidningen medebums!
Nu är den här och givetvis delar jag med mig till mina fina läsare :-)







Starke jag haha
Foto: Helena Svensson

Ni kan läsa artiklen här:
http://www.skanskan.se/article/20130201/ESLOV/701319933/1005/-/vad-stark-du-ar-mamma

Ha en fredag!
Kram

 

7 kommentarer:

  1. Vilka FINA bilder=)))
    Alltid roligt att läsa om kändisar i tidningen *fniss*
    Hoppas att du får en bra helg<3<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  2. Ja det var skoj att läsa :-)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Så mysigt, och Vincent i märkes kläder. Han har bra smak precis som sin mamma ;-))
    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  4. 150 kr på Stadium outlet ;-)

    SvaraRadera
  5. Det låter bra, man ska alltid handla med rabatt, det är liksom mitt motto ;-)))
    Kram mamma

    SvaraRadera
  6. Så kul att läsa och se!
    Kram

    SvaraRadera