tisdag 26 februari 2013

Barnplagg jag MÅSTE ha!

Hallå!
Idag gav jag mig på att försöka tvätta håret vilket inte var det lättaste med en hand.
Det slutade med att maken fick komma o hjälpa mig och en karl med stora händer i ett långt hår som sitter på huvudet hos en håröm person var en kombination som var snäppet värre än att själv göra det.
Kan säga som så att han försvann ut ur badrummet lika fort som han kom typ :-)

Nu sitter jag här o kollar in vårkläder till lillprinsen och har hittat många fina godingar.
Där är ialla fall ett plagg som jag MÅSTE ha till honom och den är så självklar.
Tröja eller body med fallskärmshoppare, flygplan mm från Småfolk. Klockren till prinsen!!

Andra plagg som han viskade att han önskade sig i födelsedagspresent är dessa godingarna:
Body med undulater Mini rodini

Nalletröja Mini rodini

Bikerjacka Mini rodini

Shorts Tommy Hilfiger(finns bla på Kids and friends)

Tröja Tommy Hilfiger
jacka Pomp de lux (kommer finnas från stl 80)

Denna röda tröjan och följande tre plagg är från Zara




Svampbody Me & I

keps HM

Byxor HM

tröja o body från Villervalla


Massor av fint och svårt att välja.
Villervalla har en massa fina plagg kvar på rean, bla fina sommarplagg som shorts, kortärmade bodys, klänningar mm.
Kram
 

3 kommentarer:

  1. Har du någon som har me and i party???
    Jag har bokat party i maj ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja har en här i Eslöv som brukar ha:-) Hon har precis haft igen men det var nog då prinsen fick magsjuka så jag kunde inte komma men kanske beställer från nätet eller kollar Tradera lite senare:-)

      Radera
  2. Jättefina kläder, som alla hade varit fina på prinsen. Får väl se vad som kan finnas i hans födelsedags paket ;-))
    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera