fredag 29 mars 2013

Bildbombar er idag

Glad påsk mina fina läsare!
Känner mig piggare och piggare för varje dag och har mindre ont i magen.
Blev en tur ner till den efterlängtade invigningen av vårt gym och bowlinghall idag med en kompis och hennes barn. Bowlade en timme, testade de nya maskinerna, gick tipsrunda, fick massage, gjorde en kroppsanalys av muskelmassa och fett och snackade skit med en massa vänner som också fanns på plats. En riktigt trevlig dag.
Det var såååå fint där och vi gillade verkligen allt där. Kommer bli ännu roligare nu att träna.
Tänkte efter lite och jag har tränat där i över 13 år med ett litet uppehåll på 1,5 år då jag testade ett annat gym :-) Då trivs man med sin hobby :-)
Kroppsanalystestet var riktigt bra att göra men jag blev väl inte direkt förvånad över resultatet.
På gränsen till underviktig dock något över gränsen vid magen/höfterna där det mesta av mitt fett sitter.
Hade också mindre styrka och mer vätska i mitt dåliga ben och det stämmer ju bra.
Normal styrka i övriga kroppen(lika stark i båda armarna, extremt liten skilnad i alla fall) men lite mer fetter vid de inre organen vilket kanske inte är så optimalt.
Kroppsutveckling, kroppsbalans och hälsodiagnosen var för övrigt helt normal tack o lov.
Nu ska jag köra tung styrketräning, mindre cardio och äta ett mål extra varje dag samt extra proteinpulver och kämpa mig upp 4 kg med start NU!














Fint som attans :-)


Har fler bilder från lillprinsens kalas som jag lägger upp till mina släktingar(ja och för er som gillar kalasbilder) som läser min blogg eftersom det var önskemål på det så här kommer de sista bilderna.













Så....nu ska jag och familjen snart äta en god kycklingrätt som vi brukar göra. Kycklingfilé, purjo, grädde, mango chutney och riven ost. Supergott och gillas av alla, stora som små. Rekommenderas :-)
Blir filmen Blondie ivkäll med Carolina Gynning som har fått bra recensioner. Har ni sett den? Vad tyckte ni i så fall?
Kram
 

8 kommentarer:

  1. Härliga bilder och vad skönt att höra att du mår bättre. Tänkt på dig en hel del och skickar över all styrka och värme jag har som pepping att bli helt frisk från allt oturselände du råkat ut för

    Ha en skön påsk
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Älskar bildbomber och det var roliga bilder att se, du verkar repa dig oerhört snabbt? Förstår att det är jobbigt dock och hoppas du blir bra snart så att du kan köra fullt ut på det jättefina gymet! Påsk- klemar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är mycket, mycket piggare än för 1,5 vecka sedan då jag nästan förblödde.
      Sjukt när man tänker efter :-/
      Glad Påsk!! Kram

      Radera
  3. Såå fina bilder det blev, tack för en mysig dag!! Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för en ännu en mysig dag :-) Hörs imorgon.
      Kram!

      Radera
  4. Jättefina bildet, och det ser verkligen fint ut på det nya gymet. Ha en mysig kväll :-)
    Kram mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var kanon där :-) Ses imorgon.
      Kram!

      Radera