lördag 16 mars 2013

Det tar sig....

....med löpningen.
Förra veckan 5 km på 35 min.
Igår 5 km på 33 min.
Målet på måndag är 32 min.
Idag blev det bara lite lätt styrketräning. Handleden börjar bli bättre men jag kan fortfarande inte vrida på den så mycket men har börjat att böja den upp och ner vilket fungerar ganska bra :-)

Nu är det förresten bara 2 veckor kvar till jag får hem min nya rigg och fallskärm. Som jag längtar! Hoppkompisarna är och hämtar den i Florida:)
Är något nervös över att färger o passform inte ska stämma då jag väger lite mindre än när måtten togs men förhoppningsvis så diffar det bara lite smått.
Ps Tänk, för ett år sedan vid denna tiden låg jag och maken och solade på en bänk på Kristianstads sjukhus ute vid entren. 5 dagar från min förlossning och nu går jag med mössa o halsduk!
Ha nu en riktigt trevlig lördag, nu ska jag mysa med min gamle katt Puffan som blir 13 år i sommar:-)
Kram







3 kommentarer:

  1. Det är en bra kapning av tiden och tror lätt att du kan kapa den ännu mera.
    Kämpa på.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Så flitig du är på löpbandet! Skönt att handleden är bättre.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja jag är lite sugen på vårt årliga stadslopp i maj månad så jag måste försöka kapa ett par minuter till så jag inte kommer sist haha.
    Kram

    SvaraRadera