söndag 10 mars 2013

Kvällen igår med.....

....goda vänner, grillat, chokladpudding, chips, dip och melodifestivalen som alla pratar om dagen efter.
Och självklart måste jag ju också yttra mig. Fel låt vann! Tråkig, tråkig, tråkig! Men det är ju såklart inte lätt att överträffa Loreen från förra året :-) Söt kille som vann ialla fall :-D
Väntar med spänning inför omröstningen

Theo som hatar melodifestivalen försökte ändå hålla god min

Heja Bananen!

Mycket onyttigheter men gott

Och det tyckte vissa andra också

Vincent hade sitt eget lördagsnöje med mina Easytone

Hmmm får man inte chips så får man snusa tår istället

Nu ska jag fortsätta med lite tårtdekorationer till ett kommande tårtjobb. Går ju knappt att vistas ute i detta blåshål! Är så trött på det. Har hållt på i tre dagar nu.
Lite styrketräning och thaimat blir det också.
Åhhh underbara Thailand. Bara tio månader kvar till vi åker tillbaka:-)

Ha det fint!
Kramar

 

5 kommentarer:

  1. Mysig kväll ni verkar haft. Vi hade nog lite liknande här med chips och godis och lite vin och räkor :) Fast min låt vann ju så jag var rätt nöjd igår kväll he he

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Ja Skåneblåsten är av eget slag...
    Jag gillade ju också Robin bäst; närproducerad som han är. =)

    SvaraRadera
  3. Så snygg färg du fått i håret!
    Ang mellon så överlämnar jag det med varm hand till någon annan:)
    När mina tjejer var små så undrade jag säkert hundra gånger över varför vi köpt leksaker till dom, det enda som var av intresse var skor och lådan i hallen med halsdukar och vantar, så kul man kan ha med det:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Haha ja allt annat än de leksaker man köper är roliga :-)
    Kram

    SvaraRadera