söndag 3 mars 2013

Nya kläder till prinsen

Hallå!
Har varit lite tyst här två dagar men har haft lite ont och varit ganska nere.
Tog en liten sväng i Malmö för att handla lite nytt till lillprinsen men det blir svårare och svårare att ha honom sittandes i vagnen då han har noll tålamod och mitt eget tålamod är inte på topp heller just nu så det var ingen vidare shoppingtur direkt och maken får ta ett tungt lass nu igen.
Men,men.... jag fick hem en del av det jag spanat på till honom men sedan var även en del slut i hans storlek tråkigt nog så jag får in o jaga på nätet.

Tröja från Zara och shorts från Tommy Hilfiger
Tröja från Name it
Fleecjacka från Villervalla som jag hittade på rea 
Nu vankas det snart kalas för pappa min och jag sitter och väntar på att maken ska komma hem från Vasa-spinningen. Gud vad jag saknar träningen nu.
Testade ett pass nu i veckan men det var mer smärtsamt än roligt så jag får nog vänta en vecka till iallafall.
Får se vad röntgenbilderna säger imorgon på återbesöket.
Kram på er
 

2 kommentarer:

  1. Oj, börjar han bli otålig i vagnen :-) Vet en tjej som nästan drev sin mor till vansinne :-D Gissa!!

    SvaraRadera