lördag 27 april 2013

Testar en ny volymmascara

Hej!
Är så sur över att min systemkamera gått sönder och jag inte kan ta några fina bilder :-(
Den läser inte av minneskorten så något i läsaren har gått sönder. Har testat tre olika minneskort samt formaterat om dem men icke. Och hur kul är det när man inte hittar kvittot och har letat som en galning överallt grrrrr. Får bara bli mobilkamerabilder ett tag framöver vilket jag inte är så förtjust i :-/

Har testat en ny volym-mascara från Isadora som jag fick på Kicks när det var VIP kväll i närheten av där jag bor och jag måste säga att jag blev väldigt positivt överraskad då jag inte gillar Isadoras mascaror i vanliga fall.
Den gav mycket volym och separerade fransarna bra samt att den inte kladdade av sig och inga klumpar på fransarna trots att jag tränade mig riktigt svettig på gymmet idag. Priset är ju kanon också :-) Bara 119 kr på Kicks.


PRODUKTINFORMATION 

Dramatiskt tjockare och fylligare fransar!

Med nya IsaDora Build-Up Mascara Extra Volume kan du bygga 
upp önskad volym. Den snabbtorkande elastiska formuleringen 
ger en mascara som kan appliceras i flera lager. 

Speciell XL-applikator – separerade, kilformade 
borstfibrer med reservoareffekt ger ögonblicklig 
volym och separation vid applicering.

• Extra volym
• Bygg upp olika volymeffekter för dag – eller kvällsbruk
• Oftalmologiskt testad
• Sitter länge
• Kladdar inte
• Fuktsäker

TVÅ volymeffekter i EN mascara:
1–2 lager för sofistikerad volym. Upprepa och bygg upp en glamorös 
lösögonfrans-effekt. Sitter på plats hela dagen.

AKTIVA INGREDIENSER:
Rött sjögräsextrakt – innehåller mineralsalter som ger elasticitet och definition.

Oparfymerat. Kliniskt testat.
Volym: 12 ml







Man får jobba en hel del i sick sack rörelsen för att uppnå bästa effekt samt bygga flera gånger så det drar ner mitt betyg en aning men jag ger ändå denna mascara betyget en stark 4 av 5.

Trevlig lördag.
Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar