onsdag 8 maj 2013

Nya byxor från Cream

Hallå!
Blev bullfrukost på ett kondis i morse med en vän och barnen och sedan tog vi oss hem för en dags bakande.
Blev cheesecake, cupcakes och brownies med nötcreme :-)
Passad epå att fota mina nya byxor från Cream(Sassy pants) som jag köpte från Creative lounge och jag har verkligen hittat mina favvo byxor i alla katergorier. Så sköna och lediga och samtidigt så coola detaljer.






Vår lilla stad ligger i chock idag efter 2 åringens död igår. Alla pratar om det och jag lider så med familjen.
Man tänker hela tiden på det :-( Måste försöka fokusera på något annat.
Ta hand om er.
Kramar

 

4 kommentarer:

  1. Jag har dem i den mörkare färgen. Jättsköna är de. Kollade efter de ljus apå Creative men de var slut i min storlek.
    Ha en bra dag :-)
    My

    SvaraRadera
  2. Snygga brallor! Kanske de finns inne i stan så man kan prova?!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja jag vet inte riktigt. Vet att Metro här i Eslöv inte har dem för där frågade jag först och de har ju en del av Creams sortiment.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fint, men snälla byt ut dina vita strumpor mot svarta eller mörka, så blir det ännu bättre! :)

    SvaraRadera