onsdag 4 september 2013

Lättad

Hej finingar!
Efter en vecka på jobb så känner jag mig faktist lättad.
Hade sådan ångest över att börja jobba igen på nytt ställe o i ny grupp men känner idag att det är rätt och jag trivs jättebra i den nya gruppen.
Idag blev jag iofs smått vansinnig när batteriet i elcyklen tog slut 3 km från vårt utgångställe. De blir jättetröga att cykla med då och svetten fullkomligen rann av mig i den 24 gradiga värmen idag. Inte kul!
Men, men.... vad gör väl det när man kommer till förskolan och ser sin lilla prins fullkoligen älska livet och sitter och skrattar i gungan lekandes tillsammans med en liten tjejkompis på 3 år som gungade honom fram o tillbaka. Underbart att se. Mammahjärtat bultar lite extra av lycka då man vet att man gjort rätt val för sitt barn och att de trivs. Då kan man jobba i lugn och ro utan att oroa sig.

Har blivit ett par fallskärmshopp i veckan också både med och utan maken. Åhh vad skoj det är!
Lite styrketräning, löpning och såklart lite familjemys och slappande också :-)
På fredag kommer betongbilen och gjuter grunden till uterummet tjoho!! Äntligen!
Ska beställa vår vedeldade badtunna och komposittrall så vi kan bygga in den tillsammans med trädäcket. Mycket jobb framöver men det är det värt :-)

Ha en bra kväll allihopa.
Kram.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar