torsdag 20 februari 2014

Ett endaste Odd Molly plagg.....

....är vad jag är sugen på just nu och det är den härliga blusen Evergreen shirt i förgen "Lite almost black" för 1295 kr. Jag gillar den skarpt och den är så klart slutsåld i Odd Mollys webbutik. Någon som vet var den mer kan finnas? Vist är den fin! Är iofs inte läge att köpa en massa märkeskläder nu när man är student men det kliar verkligen i fingrarna, klädälskare som man ju ändå är och alltid kommer att vara :-)




Nu ska jag återgå till sjukstugan. Har torkat kräk halva natten och har själv feber för fjärde dagen och känner att jag är på bristningsgränsen för vad jag pallar med. Fast å andra sidan så glömmer man vad man varit med om tidigare i livet och när man då tänker efter så är detta såklart nada om jag jämför med mina sex månader i rullstol och min brustna äggledare förra året men som sagt....man glömmer lätt.

Många kramar till er!

1 kommentar:

  1. Jättefin blus, du får önska dig den.:-)) kram mamma

    SvaraRadera