fredag 14 februari 2014

Måste ses!

23.47....Alla hjärtans dag....åhhh vad trött jag är!
Har gjort mandelbiskvier för första gången i bageriet idag och det var riktigt skoj. Maken tyckte det var det godaste han ätit på länge(smaksatte smörkrämen med kaffe) så det tackar jag för ;-)och så har jag gjort en ny Blixten Mcqueen tårta. Blixten kommer nog aldrig gå ur tiden känns det som ;-) Alla ungars favorit.

Vi har varit och sett på bio ikväll också och det blev filmen Lonely survivor, en mycket gripande och fängslande film som bitit sig fast på näthinnan. Vi är stora filmfantaster och ser det mesta och det var länge sedan en film fick mig att mala scener om och om igen i huvudet och nu kan jag inte sova trots att   kroppen är helt over and out.
Det är en verklighetsbaserad krigsfilm(ja, ja tjejer jag vet vad ni tänker men den var såååå bra!)
Kolla in trailern.



Sov gott och en stor hjärtekram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar