tisdag 20 juli 2010

Åhus och beachhandboll, sol och bad

Har varit i Åhus igår med min kompis Annica. Det är ju beachhandbollturneringar där nu och fullt ös. Carlsa, hennes sambo fixade VIP biljetter till oss. Alla tiders!

Vi käkade parmensanpaj med parma och roccula och sedan tog jag någon karré med stekta nypotatis men de smakade fan fisk! Fick be dem ta ut potatisen igen och in kom...pommes...Sick!! Aldrig mer äta där.

Hur som helst så tog vi och köpte glass som var bättre än bäst! 2 kulor blev som 4! Tog mullbär och kaffe latte smak. Riktigt gott.

Annica äter glass



Funderar på att åka dit i helgen igen när eliten och "skämtlagen" som jag kallar dem spelar. Verkar ju sjukt kul med tanke på lagens namn. Klitoris hette några hmmmm...Ja nä jag tror jag får åka dit igen hehe.
Idag har jag solat hela dagen med Annica hemma i trädgården idag och så har vi badat och ätit jordgubbar.
Funkar sjukt bra med "badkondomen" till benet. Blir inte alls så mycket kondens som de påstod på sjukhuset och att de inte rekommenderade att bada med en sådan. Man behöver ju inte ligga i i timmatal!

Dessa smaskade vi på idag
Annicas hund Vera

1 kommentar:

  1. Låter som en väldigt mysig dag, förutom maten.

    SvaraRadera