onsdag 21 juli 2010

Florida, Bahamas och Wallander

Funderar på om det ska bli en Florida/ Bahamas resa eller inte. Har svårt att bestämma mig.
Var ju tänkt att vi skulle hoppa fallskärm en vecka och roa oss med annat i en vecka men fotskadan sätter stopp för hoppningen. Hade varit kul i vilket fall som helst att gå på Universal studios, Kennedy space center, shoppa, åka ner till Maiami, ta en tripp till Bahamas ett par dagar osv. Hmmm får tänka vidare. Har ju pengarna så varför inte? Och Annica och Carlsa vill hänga på så då kan grabbarna hoppa och vi kan sola hehe. Fast jag lär väl ha hoppabstinens kan jag tänka mig.

Någon som vet är det är springbreak i Orlando? Är det hela mars eller?

Har även sett den senaste Wallander filmen igårkväll. Bästa hittils enligt mitt tycke!
Kolla in trailern här:



Har ni någon annan bra film som ni kan rekomendera??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar