torsdag 22 juli 2010

Bästa bilderna i min dator

Veckans djurbild: Apor på stranden, Thailand februari 2010
Sitter och kollar genom mina bilder i datorn och har hittat en del fotofavoriter som jag ska dela med mig av. Foton som jag själv eller vänner har tagit.
Kommer ha olika foto tema varje vecka en period framöver.
Veckans fotoämne: In the sky och djur!
Lägger upp en film jag redigerat ihopa också. Ni som funderar på att ta en kurs i fallskärmshoppning eller göra ett tandemhopp kommer absolut att vilja göra det när ni sett filmen:-)
Då kan ni gå in här: http://www.skydivesyd.se/

























































2 kommentarer:

  1. ***Underbara*** foton ♥ /Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Älskar fotografera! Min man skäms ibland när jag tom ska fotografera maten vi beställt i på restaurang haha.

    SvaraRadera