lördag 10 juli 2010

Gött!

Nä idag gick det inte att hålla sig längre. Jag har BADAT!!! Japp, det gick riktigt bra i vår lilla pool. Jag stuntade i "badkondomen" som de ju inte rekommenderade(varför säljs de då suck?)
Gick ändå lika bra att ha benet uppe på en liten pall som stod i vattnet.


Ikväll har jag, Daniel och Theo varit ute och ätit på en mysig Italiensk restaurang
http://www.italia-ilristorante.com/

Det var det absolut godaste jag smakat på väldigt länge! Jag tog en klassisk bruchetta till förrätt och en härlig pasta till varmrätt med kalvfilé, tryffel, svamp, grädde, basilika och körsbärstomater. Oj så gott! Ljuvligt italienskt bröd med olivolja fick man också. Hit ska vi gå fler gånger. Den saken e klar.

Dagens outfit: Ja jag måste nog säga naket :-D

8 kommentarer:

  1. Halloj!

    Snyggt gips. Mitt är vitt och tråkigt *S*

    sköt om foten

    Kram en läsare som heter Alexander

    SvaraRadera
  2. Hehe man tackar :-)Nästa byte ska vara rosa med svarta ränder om det går att uppbringa :-)

    SvaraRadera
  3. Ahh det lät snyggt faktiskt, du har ju lila så lila gips finns ju och jag har sett svart gips på någon nångång. Hur länge skall du ha gips ? jag i 8 veckor till. Mina tår håller på att bli riktigt solbrända nu *S*
    Kram Alexander

    SvaraRadera
  4. Det blir gips i 12 veckor för mig. 9 veckor kvar + att jag först gick en månad med nån slags plastskena och kryckor/rullstol eftersom de sa att det bara var en spricka först ute i fibula.
    Sen hittade de att språngbenet var helt av och det hade ju börjat läka ihopa fel så det blev akut operation och inget stödjande på foten på 12 veckor suck. Jag pallar knappt ha benet i solen :-D

    SvaraRadera
  5. det blir väldigt varmt håller jag med om *S* kan trösta dig med att jag inte häller får ens nudda mark med benet är dock gipsade lite högre upp än vad du är. Detta är första gången i gips för mig och det är ganska intressant om hur många kommentarer folk har och hur alla vet något om att vara gipsad :)Jag har ett jättebra knep när det kliar, jag måste bara kolla upp var min sambo köpte det. Har du msn ?

    :) Alexander

    SvaraRadera
  6. Japp msn = hoffsan@bredband.net

    SvaraRadera
  7. Vad tråkigt med foten, men det där såg ändå riktigt skönt ut =)

    Kikar in från fixa forumet ;)

    ´

    Alicia

    SvaraRadera
  8. Ja det e lite trist men tur att det inte e vinter för då hade varit ännu värre.

    SvaraRadera