fredag 9 juli 2010

Ännu en levande dag

Idag har jag varit på ortopeden och tagit bort agrafferna och fått nytt gips. Lila igen såklart spetsat med lite glitter. Man har ju barnasinnet kvar såklart:-)
Jäklar vad konstig vaden såg ut redan! Där var ingen muskel kvar, helt rak och smal som en pinne liksom. Fick en bild på hur det är fastskruvat också. Intressant.

Fick ett tråkigt besked. Får inte bada. Nähä typiskt nu när man handlat en "badkondom" till benet. Det blev tydligen för mycket kondens och då var de tvugna att gipsa om det suck. VILL BADA!!!! Ja, ja jag får väl använda min egna lilla barnpool på något sätt.
Efter det kom mina bästa vänner Malin och Cecilia men barnen och Helen kom med Viggo.
Vi gjorde pannkakor och därefter fick vi fram en gammal pool som legat på vinden ett bra tag så vi blåste upp den med tryckluft och i med vatten och vips så var barnen roade till tusen:-)
Nu ska jag sätta mig och planera lite vad jag o Danie ska hitta på nästa vecka. Blir nog en tripp till Falsterbo och Ystad. Grillning på någon mysig plats blir det också. Någon som har ett bra förslag? Typ Rövarkulan stil.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar