torsdag 8 juli 2010

Idag har man levt

För första gången på 6 veckor kunde jag koppla bort benet för en stund och känna mig lite som alla andra igen.

Jag och älskling lunchade vars en bakad potatis med baconröra och nybakade bullar på Skafferiets uteservering. Måste säga att dom har enormt goda grejor därinne men det har de alltid haft ioförsig....Jag klämde en hallonsmothie också som var alla tiders. Sedan bar det av till Nova för en liten shoppingtur. Råkade bli 1100 kr inne på Kicks. Ansiktsserum, ögonkräm, bodylotion, örhängen mm. Blev en enkel ljusrosa stickad sommartröja från JC som slank ner också :-)

Efter Nova blev vi sugna på glass så vi körde till Bjärred. Det var Lycka! Stranden för första gången i år! (vilken jag ju i normala fall brukar vara stammis på vid detta laget) "Ler".....






2 kommentarer:

  1. Tack min fru det var mycket trevligt idag

    SvaraRadera
  2. Gud vilken trevlig dag ni haft =) Skönt för dig att kunna komma iväg på shopping trots ditt ben. Kvinnor kan allt, med eller utan ben. haha!

    SvaraRadera