tisdag 13 juli 2010

Tamtadam...

Ahhh äntligen en lite svalare dag. I normala fall hade jag typ muttrat över det mulna vädret men som sagt...idag kan man ju gå...förlåt hoppa två steg utan att behöva slänga sig i duschen eller oroa sig över att få värmeblåsor under gipset.

Idag har jag o mannen varit på tekniska museet i Malmö. Trevligt tevligt. Jobbigt dock med alla FJOLLOR! som man inte känner som tvunget måste peka eller kommentera med typ "men gud vad trist det måste vara för dig nu mitt i sommaren" eller "e det inte varmt?!"
Har väl svarat kanske 25 ggr med att det nog är typ 100 ggr bättre på sommaren än på vintern eftersom vintern inte bjuder på grillkvällar, bad i poolen(jo det går), härliga uteserveringar, fallskärmshoppare i luften osv osv...

Har köpt ett nytt PS3 spel som tydligen har sålt enormt bra. UNCHARTED Drake´s fortune. Ett riktigt roligt äventyrspel som i stil med Indiana Jones typ. De hoppar tom fallskärm i det haha!
Kan jag ha att roa mig med när Daniel börjar jobba igen på måndag. Finns en 2:a också som jag säkert kommer köpa senare.

Puffan har äntligen kommit hem från djursjukhuset. Hon hade fått en sjukdom som heter Ehrlichios. Ovanligt hos katter men de får den av fästingar. Äckliga djur huuuu!


1 kommentar: