torsdag 15 juli 2010

Lite off men med en ny Odd Molly !

Idag e vi lite off i familjen Olsson. Våra vänner Annica och "Carlsa" var här och grillade igår och det blev liiite mycket av det goda, både i fast och flytande form så att säga :-O
Carlsa gjorde världens godaste potatisgratäng med purjolök! Mums!
De gick hem vid 02.00 nånting.
Det e nu man tycker det är guld värt med en härlig uteplats och en trädgård så man kan njuta till fullo när det e sommar. Förstår inte hur man står ut i en liten etta! Huuuu!
(Ja ja jag vet att alla inte har råd med mer)
Har varit i Borgeby på Kids and Friends och shoppat en ny Odd Molly tunika(ja jag vet, nu har jag också fastnat i Odd Molly träsket vilket jag ju absolut inte skulle)
Tänkte att jag skulle passa på när det e sommar rea men som vanligt så hittar jag ju aldrig något på rean. Jag tänker alltid att det ändå bara e allt det där som ingen velat ha för det e trist/fult osv som ligger kvar....Och skulle man råka hitta något så e det fel storlek kvar.
Hur som helst så blev det en tunika till ordinariepris istället och det sved lite i plånboken men samtidigt så blir det ju ingen hoppning mer för mig detta året så då kan jag lika bra unna mig något annat. Annars kan man ju altid hitta en massa fina Odd Mollykläder på Tradera :-)


3 kommentarer:

  1. jättefin tunika.

    SvaraRadera
  2. Jättefin tunika Maria :D Looove it!
    Jadu...ett hus hade jag också velat ha istället för min 1.a :/ Men som "ensamstående" till mig själv (haha) har jag inte råd med hus än..snyft.haha.men men..Lånar brorsan trädgård istället ;) Forsatt glad sommar :D

    SvaraRadera