onsdag 11 augusti 2010

Då var allt klart till Karibien!

Nu är flyg och hotell klart! Den 8 december 05.50 lyfter vi till Karibien och Dominikanska Republiken!

Kommer bli 2 veckors enkelt boende i bungalow men förhoppningsvis härlig avkoppling och med all inclusive för första gången.
Är i vanliga fall inte alls för all inclusive men med tanke på att jag fortfarande kommer vara ganska svullen och lätt bli trött i benet enligt läkaren så kan det nog vara vettigt.

Börjar kunna röra fotleden något lite bättre idag så det känns positivt.

Ska träna stenhårt i höst/vinter men jag saknar tyvärr motivationen.
Jag som har tränat i hela mitt liv med allt möjligt suck...men, men det kommer kanske.

Varmvattenbassängen ska ju vara bra till leder osv så det kan kanske vara ett alternativ.

2 kommentarer:

  1. Vi får komma ut så Aurora får slå dig på benet lite =D roa dig på så sätt =))
    och sen har jag bara ett ord till och säga....
    S V I N hahah

    SvaraRadera
  2. Hahaha akta så jag inte packar ner henne i resväskan och tar henne med!

    SvaraRadera