torsdag 26 augusti 2010

Hudvård och makeup på dagens schema

Nu har jag hoppat på kryckor och åkt rullstol i 3 månader. Orkar snart inte längre.
Det känns som om man lever i en annan sluten värld på något vis. Man har ingen koll på omvärlden förutom det man läser i tidningen och det lilla man kommer ut med Daniel efter hans jobb vilket han inte alltid hinner med eftersom trädgård och annat måste skötas. Stackars oss
:-( :-)
För er som är intresserade av hudvård/makeup så har det idag blivit lite sådant för att göra
dagen kortare och mindre tråkig. Tips på förändringar motages tacksamt(om det behövs)
i min makeup eller om det är något ni tror jag hade passat i.

Grund: Serum, ögonkräm och dagkräm från Clinique

Har använt mig av I.d. Bare mineral foundation. Färg: Tan

Svagt med puder, Clinique almost powder makeup



Sagt med solpuder över kindbenen från Body shop

Ögonsguggor från Costal sense

Clinique High inpact mascara

Läppglans från Clinique

Hoppade över kajalen för jag pallade inte mer haha :-D


Nu blir det pannkakor för hela slanten!
Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Så fint det blev :) I.d. smink is the best! Blir så naturligt. :)

    SvaraRadera
  2. Ja det finns inget bättre än I.D! Har nog provat de flesta märkena känns det som.
    Dior, Clinique, Lancome, Nivea, osv osv men antingen ser det ut som om man verkligen är spacklad till tusen och de smälter inte in i huden eller så stramar det i huden eller blir man flottig efter 30 min:-)

    SvaraRadera