fredag 27 augusti 2010

Tradera fynd, saker på hög och scrap

Fick en glad överaskning i brevlådan idag. Min tunika jag vann på Tradera. Helt ny med lapparna kvar för 198 kr. Yes jag har lyckats handla billigt för en gång skull :-D

Tyckte den var fin:-) Får se hur länge den håller :-D


Har sorterat skit halva dagen idag. Ska ju försöka bli av med en del kläder, lampor, tavlor osv i Lund imorgon. Herregud med skit man samlar på sig! Helt sjukt. Halva vinden hade kunnat vara till salu.

Hopaps det ger lite annars blir jag f-n sur.

Återkommer med resultatet imorgon:-)

Har även scrappat färdigt mina tre tavlor tre härliga upplevelser vi haft och som jag tycker är en bra symbol i vårt hem.






Trevlig helg:-)

3 kommentarer:

  1. Så fin! Ska ni till esplanaden då eller? Vill också dit och sälja, men jag jobbar..lyckas aldrig hitta någon helg.. Nästa vecka jobbar jag kväll så då hade jag kunnat på lördagen. Hör av dig om du vill dit igen och sälja ;)

    SvaraRadera
  2. Ja jag och Johannez, en kompis ska dit. Tycker lit synd om honom eftersom han får bära och fixa med allt men det gjorde inget för honom :-)
    Jag har så mycket grejor!
    Ja jag hör av mig igen om det går bra med försäljningen för då ska vi rensa på vinden och sälja mer :-)

    SvaraRadera
  3. Superfina tavlor. Du är jätteduktig på scrapbooking.God tur med fösäljningen. kram mamma

    SvaraRadera