lördag 14 augusti 2010

Nu börjar allvaret!

Jag och Daniel har bestämt oss för att gå ner i vikt. Japp så e det.

Sitter med vår vän Johannez och provar allt möjligt roligt från Herbalife.
Mellanmålsbars, müslibars och shakes. Riktigt gott måste jag säga!
Ska byta ut två av våra måltider till detta varje dag.
Jag behöver förvisso inte gå ner särskillt mycket. 3 kg hade jag nöjt mig med eller upp i muskelmassa igen och minska ner måttet kring magen en del men Daniel behöver gå ner lite mer.
Efter 3 månader i soffan så har man ju tyvärr tappat alla muskler och börjat gå upp lite i vikt och mitt chips och glassbegär är större än någonsin!
Därför ska vi köra lite måltids bars och shaker för att minska suget på allt sådant skit. Och jag ska ut och rulla med stolen som bara den de sista veckorna jag har kvar i den.
Ska bli så jäkla skönt att slippa den(förhoppningsvis för 1 röntgen återstår innan jag får börja gå)

Har måttat runt det tjockaste på magen och det blev 83 cm. Nu kör vi!

2 kommentarer:

  1. Det kommer bli grymt bra! :0) /Johannez

    SvaraRadera
  2. Hehe jag e riktigt taggad. Men jag måste säga att jag varit lite hungrig idag. Ska bli gott med kyckling nu :-) Och inte sjutton gick det att rulla idag heller när det vräkt ner hela dagen.

    SvaraRadera