lördag 21 augusti 2010

Trevligaste fredagen på länge

Åhhh vilken trevlig fredagkväll och vilken trerättersmeny man fick igår! Kom hem 4 i morse:-)

Var hemma hos den roligaste människan på jorden, Niclas Jensen och hans fru Eva-Maria igår och har man inte blivit lite smått avundsjuk innan så blir man det kan jag säga :-)
Vilket hus!
Finaste jag sett på länge och de hade verkligen bra smak med inredning och allt.
Och så hade de såklart en av mina favoritlampor, Louis Poulsen Kotte.
En av de snyggaste inredningsprylar som finns. Vill ha! Ska bara hosta upp typ 60 papp först ehum.... Fast Louise Poulsens Enigma e ju inte helt fel heller. Den SKA jag ha....någon gång :-)
Visst är de fina.

Hur som helst...vi fick en förrätt som var ovanlig och mycket god.
En krämig soppa med rödlök, cajunpeppar, dill och annat gott som jag inte minns vad det var men jag ska få receptet på den.
Varmrätten blev älgfilé som jag aldrig testat förr och det var väldigt gott trots att jag inte e någon viltfantast.
Efterrätten blev en slags äpplekaka med smördeg o vaniljglass. Så gott!
Hur ska man kunna gottgöra detta?! Haha!

Nä nu ska jag sluka en proteinshake från Herbalife och gå ut(ehum...hoppa ut)och sola lite.
Ikväll ska vi fira mammas födelsedag!
Trevlig helg.

1 kommentar:

  1. Gud va fina lampor :) Ni verkar haft en supertrevlig kväll :) Fortsatt trevlig helg.

    SvaraRadera