torsdag 19 augusti 2010

Veckans fototema, kläder och helgens planer

Veckans fototema är rörelse. Inte särskillt svårt men man kan ju tolka det olika. Så här tolkar jag det med mina bilder:




Snygg min man ligger inne med :-)


Över till min stora passion-kläder!
Det blev visst ytterligare en Odd Molly som flyttat in i min garderob:-)
Jag köpte en Grandmas coat i almost black.
En vän sade till mig att "när du köpt din första Molly så e du fast och vill bara ha fler" och jag trodde inte på henne. Har aldrig varit något storfan av kläderna innan men oj så fel jag hade:-)
Jag ska sluta handla kläder från affärer som massproducerar och som alla går runt i.
Mina avoritaffärerna är för tillfället:

Mango
Esprit
Spirit Stores
Sisters
MQ(Bondelid kläderna)
Kids & Friends i Borgeby
Zara

I morgon ska vi till Niclas J och Eva-Maria tillsammans med Annica och Carlsa. Ska bli mycket trevligt och på lördag ska vi fira mamma:-) Söndagen blir fallskärm för hela slanten(som åskådare tyvärr men, men) Hoppas det blir fint väder.

KRAM

9 kommentarer:

  1. fast för oss fattiga kan massproduktionsaffärerna va bra ibland HAHA

    SvaraRadera
  2. Hehe ja absolut :-) Lindex tex har ju ett bra utbud av baskläder tycker jag. H&M har också fina kläder ibland till bra pris men efter att ha sett dokumentären om arbetarna i Bangladesh som gör deras kläder så vill man igentligen bara bojkitta hela skiten.

    SvaraRadera
  3. Du har även lockat in mig i "Odd Molly"träsket. Hittade en jättefin tunika/klänning i fuchsia/cerise/röd med svarta och beige detaljer. Har köpt den på öppet köp, tycker egentligen att den är för dyr, men får kolla på den i helgen. Kram mamma

    SvaraRadera
  4. wow ni verkar riktigt aktiva och mycket i rörelse. Jag skulle också vilja göra massa skoj, men hoppa fallskärm vet jag inte om jag vågar, kan knappt stå på en stege utan att få yrsel ha ha

    SvaraRadera
  5. Men mamma då...hoppas du inte klippt bort lapparna ;-)
    Penny, du kan alltid göra ett tandemhopp för då behöver du inte tänka eller ta steget ut ur planet själv, bara att hänga på:-) Värre e det när man anmält sig till en kurs för att få hoppa själv :-) Trodde aldrig jag skulle våga men nu har det blivit 81 hopp (och en bruten fot hehe)

    SvaraRadera
  6. Nej, jag har inte klippt av lapparna, för jag vet inte om jag behåller den. Du får bli smakråd på lördag. mamma

    SvaraRadera
  7. Häftigt med fallskärmshopp! och modigt!

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder! Inte en stilla minut! :) Vill också hoppa fallskärm!

    SvaraRadera