måndag 20 september 2010

Hemgång från "dödens hus", inredning mm.

Äntligen ska jag få komma hem permanent igen till mitt allt, mitt hjärta och livskamrat!
Jag ska fixa detta, det måste jag.
Men seriöst...hur stora är odsen att man bryter benet två gånger av loppet inom 4 månader?? Måste vara en mikroprocent.

Jag har nästan glömt bort hur ett normalt liv ser ut men jag hoppas att mina kära vänner kan få mig att leva dessa två månaderna så normalt som möjligt och liva upp mig på bästa sätt.

Tar tacksamt emot fler pajer med vaniljsås, vitlök/pepparchips mm hahaha!

Det blir iallafall dödsfint hemma i huset nu när vi målar om. Väntar bara på mina två rullar tapet från England ( woods ) sedan när jag mår bättre så ska jag göra en lampa som jag är dökär i.
Den består av en st pilatesboll, tapetklister, snöre från Panduro, lampa och sladd.

Denna lampa kostar runt 6000 kr orginal men blir precis lika fin att göra själv.
Bauhaus hade en för 1000 kr iofs men det kan ju vara skoj att testa själv:-)
Vist är den snygg!

4 kommentarer:

  1. Jätte läcker.
    Kram:Helen

    SvaraRadera
  2. Jag har lovat en del på bla fejan att jag ska visa resultatet och det kommer jag göra här så småningom:-)

    SvaraRadera
  3. Mkt snygg! Häftig att kunna göra en själv :D Skönt för dig/er att du får komma hem igen! Krya på dig kramar!

    SvaraRadera