fredag 17 september 2010

Jag känner mig lite levande idag

Skrikande tanter på nätterna är inte nice!
Inte ens öronproppar hjälper.
Och maten...herregud...köttfärs i alla dess former. Samma sås och kokt potatis dag ut och dag in.
Men men...jag har iallfall lyckats ta mig in i en dusch idag! Lycka!
Och så har jag fått en kompis från mamma o pappa :-)

Kanske kommer hem i helgen på permis. Inget är omöjligt.
En sak är säker iallafall. Jag kommer aldrig någosnin att klaga på huvudvärk, ont i ryggen, ont i magen, ont i halsen eller kvida över något annat litet skit. ALDRIG!

Har fått hem mina pippifåglar till tapeten. Kommer bli grymt ;-)


4 kommentarer:

  1. Tänker på dig o hoppas verkligen du får komma hem på permis!

    Supersöt kompis du fått. Familj o vänner betyder allt i en sån situation du är i nu.

    Häftigt med fåglarna!! :D

    SvaraRadera
  2. Ja jag e hemma nu till söndag. Jobbigt som sjutton detta.

    Hihi ja vist e de söta. Ska spraya grenarna svarta bara.

    SvaraRadera
  3. Ta chansen nu och vinna en refelxskärm också hos mig i min nya fotoblogg=)



    Kika in här i sådana fall: http://pennysfoton.blogspot.com/2010/09/fototavling.html

    SvaraRadera
  4. Får man fråga vart du köpt de söta vännerna? :)

    /Mikaela

    SvaraRadera