tisdag 14 september 2010

Show life....

Det enda jag har att skriva är:

If the life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile....

och till alla som bryr sig och ringer, hälsar på, sms:ar, skriver på Facebook till mig mm...
Ni är fantastiska människor!

Att man går och bryter benet IGEN!! finns bara inte (tror man) men jodå med min otur så ska det givetvis ske.

Jag ska klara detta också även om jag för tillfället inte vill leva längre.
Men som sagt...jag har världens bästa man, vänner och familj och det håller mig vid liv just nu.
kram på er!




9 kommentarer:

  1. - Ge inte upp -
    Kram från en till som kämpar för sin överlevnad :(

    SvaraRadera
  2. Men hjärtat då.... :( puss o kram fr Löberöd :)

    SvaraRadera
  3. Älskade Maria. Som jag sagt innan, så vet jag att du fixar detta också, även om det känns fruktansvärt just nu. Vi lovar att göra allt som står i vår makt för att hjälpa dig. Puss o kram mamma och pappa

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig! Hör av dig när du kommer hem så kommer jag o tar en fika hos dig!
    Du fixar detta även om det känns hopplöst.
    Kram: Helen O Viggo.

    SvaraRadera
  5. Jaaaa....skriver som ovan...Detta fixar du =) Måste betyda att du ALDRIG mer kommer o skada dig så igen iaf <3 Stora Kramen / Victoria

    SvaraRadera
  6. Många kramar till dej Maria <3 Kämpa på!!!/Camilla

    SvaraRadera
  7. Tänker på dig!!! Kramar!! / Anna Maria

    SvaraRadera
  8. Tack för att ni tänker på mig :-)

    SvaraRadera
  9. Klart du fixar detta. Du som är så kreaktiv,får börja måla. Bra tidsfördriv.Stor kram från Lindby

    SvaraRadera