torsdag 9 september 2010

Rättvisan kom till mig tjoho!

En del av er kommer kanske ihåg att jag vann en Odd Molly klänning på Tradera som jag skulle ha till min 30 års dag för ett par månader sedan.
Dum som jag var så glömde jag kolla hennes tidigare omdömen(där var en hel del negativa) och betalade in pengarna på henne skonto (2.000 kr)
Jag fick såklart ingen klänning och hon hävdade bara att den var skickad.
Jag polisanmälde henne för bedrägeri och idag damp det ner 25 sidor från Tingsrätten!
Jag får tillbaka mina pengar tjoho!

Det sjukaste av allt var att hon även blev dömd för mordförsök, misshandel och narkotikabrott.
Man kunde läsa allt och varenda liten detalj, SOS samtal mm. Rätt intressant faktist:-)
Hon hade stuckig kniven i sin "alkis sambo".
Vilka jäkla människor det finns va!? Och sådana människor tycker ett "visst parti" det är synd om och att våra skattepengarna ska gå till dessa tsssssssss.... inte mina iallafall.

3 kommentarer:

  1. Härligt!!!!!!!!!!!!!!!
    ***GRATTIS***

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till att rättvisan segrade till slut! Din envishet gav resultat. Man ska aldrig ge upp!! Kram mamma

    SvaraRadera